The one with the preparations - Reisverslag uit Doornspijk, Nederland van Nineke Pap - WaarBenJij.nu The one with the preparations - Reisverslag uit Doornspijk, Nederland van Nineke Pap - WaarBenJij.nu

The one with the preparations

Door: Nineke

Blijf op de hoogte en volg Nineke

22 Oktober 2013 | Nederland, Doornspijk

Hallo allemaal!!!!

Na maandenlang (met jaloezie) andermans blogs te hebben gelezen is het nu EINDELIJK tijd om ook maar eens te beginnen :D Jaja, over 9 dagen is het zover: Ethiopië!!

Donderdag 31 oktober hoop ik naar Ethiopië te gaan voor 3 maanden om daar stage te lopen en af te studeren. Mensen die mij een beetje kennen, weten dat die al heel lang een droom is: Een keer naar Afrika te gaan om daar stage te lopen! Ik heb er dus heel erg veel zin in... (trouwens: Nieuwsgierig op welke school ik terecht kom?? Neem even een kijkje! http://www.interlakesschool.nl/ )

Ik heb net een mail binnen gekregen dat mijn visum klaar is. Dat is een grote opluchting, ik vind dat geregel maar allemaal niets! (en ik ben er ook niet goed in.... in plaats van single entry heb ik multiply entry. Hoe dat kan? Vraag dat maar aan Joost. Ik weet van niets!) Maar ik heb hem! Ik ben erg dankbaar want wat een gestres was dat allemaal. (overigens, niets wat een paar Milka Chocoladeplakken niet kunnen verhelpen hoor ;) ) In Ethiopië hoop ik ongeveer 1 keer in de week of 2 weken een blog te schrijven hier! Ik weet nog niet helemaal hoe het hier werkt, maar als je een mailtje wil hebben als ik een blog er op heb gezet... laat het me even weten! Ook hoop ik zo nu en dan te kunnen skypen. Ons is gezegd dat het internet best oké is! Daar ben ik ook erg dankbaar voor...

Vanmiddag heb ik nog even lekker in het bos gefietst en genoten van het prachtige herfstweer... Ik ben benieuwd of ik de fiets ook ga missen!

Tot de volgende blog!

Heel veel liefs,
Nineke

  • 22 Oktober 2013 - 17:36

    Elvira:

    Ik ben heel benieuwd wat je allemaal gaat beleven:)

  • 22 Oktober 2013 - 18:50

    Bertina:

    Hihi dit is leeuuheeuk!!! Reken erop dat ik jou ga volgen deerne:) spreekje nog wel voordat je vertrekt:) dikke liefs van je buurmeisje

  • 22 Oktober 2013 - 19:32

    Roos:

    Super leuk Nineke! Geniet ervan:)

  • 22 Oktober 2013 - 21:32

    Anne-Barth Van Ommeren:

    Heej Nineke...

    Das lang geleden, misschien ken je niet eens meer.. :)
    Wat super dat je dit gaat doen. Ik ben zelf 4 maand in Kenia geweest en ik heb het daar ontzettend naar mijn zin gehad.
    HEEL veel plezier!
    liefs

  • 23 Oktober 2013 - 07:57

    Martha Van Den Herik:

    Nien!

    Leuk leuk! Ik ga je zekers volgen!

  • 02 November 2013 - 06:55

    Tante Tineke:

    He Nineke

    Hoe is de reis geweest, heb aan je gedacht. Ik je blog volgen.

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nineke

Actief sinds 25 Nov. 2013
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 10324

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2013 - 24 Januari 2014

Mijn eerste reis

25 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

25 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: