The one were it is my Birthday! - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Nineke Pap - WaarBenJij.nu The one were it is my Birthday! - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Nineke Pap - WaarBenJij.nu

The one were it is my Birthday!

Blijf op de hoogte en volg Nineke

30 November 2013 | Ethiopië, Debre Zeyit

Hallo lieve mensjes,

doe toch maar heel snel een korte blog om het ritme van elke zaterdag een blog weer een beetje op te pikken.

So, first of all: It’s my birthday!! Joepidepoepi! Vannacht werd ik om half twee gewekt door Elvira: “Je bent jarig!!!” Ze had dus een cake gebakken (inderdaad, s’nachts!) En het huis versierd, het ziet er helemaal leuk uit. Dus vannacht lekker cake gegeten en weer gaan slapen. Vanmorgen wakker geworden met een heerlijk stralend zonnetje in een strakblauwe lucht. Voor het eerst tijdens mn verjaardag heb ik buiten gepicknickt! Heb wat cadeatjes gekregen (ook vanuit Nederland, Janita bedankt!!) en ook van Janneke en Mark heb ik een super mooi potje gekregen! Toen voelde ik me helemaal jarig!

Verder geniet ik heerlijk van een welverdiende weekend! Over drie weken is het al kerstfeest! Samen met de teachers ga ik met grade 1 (groep 3) en grade 4 (groep 6) een stukje doen. Vrijdag heb ik al één lied aangeleerd in grade 1. De teacher gaat wat teksten uitzoeken dus het worden liedjes en teksten. Met grade 4 wilden we een drama doen en een lied, dus nog even op zoek naar een mooi verhaal.

Omdat mijn blog dit keer kort wordt, zal ik het goedmaken met wat extra foto’s. Ook wat foto’s gemaakt met RT! Dit heb ik in een lokaal wat dit jaar nog leeg staat, dus we hebben alle ruimte! Ik geniet hier van alle lessen die ik mag geven en het RT werk. De kinderen zijn hier wel wat meer gedrild dan in Nederland, gisteren schrok ik me nog naar. Ik was het 5e uur even alleen dus ik nam de kinderen mee naar binnen en zei nietsvermoedend: Good afternoon children! De hele meuk ging staan van hun stoel en schreeuwden in koor: Good afternoon teacher! Ze salueerden nog net niet. Haha, heel erg leuk dus!

Amesgenallö voor alle wensen etc.!

Spreek jullie snel weer,
Liefs,
Nineke

  • 30 November 2013 - 12:51

    Bertine Willemsen:

    Zo leuk om alles van je te lezen Nineke!
    Van hárte gefeliciteerd met je verjaardag! Extra speciaal daar, geniet ervan! :D
    Liefs Bertine

  • 30 November 2013 - 15:40

    Tante Tinerke:



    He Nineke

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en een fine dag.

    Ik had je al sms gestuurd,maar wil dit ook nog via je blog doen.

    Verder een fijne dag en geniet ervan


    Tante Tineke.

  • 02 December 2013 - 21:30

    Annie:

    Hallo Nineke,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Zal een aparte ervaring wezen, maar je hebt je vast echt jarig gevoeld..

    We vinden het echt super leuk jouw verslagen te lezen en genieten dus mee op afstand!!

    We wensen je nog een super fijne tijd en hopen gauw weer wat van je te lezen!!

    Hartelijke groeten
    Gerard en Annie en de kids( dikke knuffel van Jorian)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ethiopië, Debre Zeyit

Nineke

Actief sinds 25 Nov. 2013
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 10322

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2013 - 24 Januari 2014

Mijn eerste reis

25 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

25 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: